Udata sam 3 mjeseca i živimo u kući njegovih roditelja, svi zajedno

Udata sam 3 mjeseca i živimo u kući njegovih roditelja, svi zajedno. GROZNO!!! Volim da se sada već mom mužu prišunjam iza leđa i da ga uhvatim dole za njega. Sinoć samo do kasno gledali filmove i on je otišao u kuhinju da nam pripremi nešto za pojesti. Iskoristila sam priliku i krenula za njim da ga malo pofatam. Mladost, ludost…. Onako polugola prišla sam mu i uz prigušeno svjetlo obgrlila ga sazada i počela da se mazim, a onda se okrenuo i kada je progovorio shvatila sam da to nije moj muž već moj svekra. Kratko je rekao SNAJO MISLIM DA IMAŠ POGREŠNOG…. Otrčala sam u sobu, od stida cijeli dan nisam izašla iz sobe, ne smijem svekru na oči. Grozan osjećaj, a i ovaj moj morao je prvo u wc. Da ga barem nisam uhvatila za… Bože, pa kako nisam vidjela da nije on..
Udata sam 3 mjeseca i živimo u kući njegovih roditelja, svi zajedno Udata sam 3 mjeseca i živimo u kući njegovih roditelja, svi zajedno Reviewed by Atraktiva on 14:03 Rating: 5

Nema komentara:

Entertainment

Pokreće Blogger.