U goste su nam došle tetka i njene dvije kćerke. Mojoj sreći nije bilo


U goste su nam došle tetka i njene dvije kćerke. Mojoj sreći nije bilo kraja jer su njih tri često bile gošće mojih MOKRIH SNOVA. Kako znam za sebe želje mi je bila da sa njima imam grupnjak. Možda sam malo lud, ali ne mogu protiv sebe. Tu noć smo svi gledali neki film u dnevnoj sobi, a negdje oko 23 sata svi su lagano krenuli na spavanje. Ostao sam je koji sam silom prilika morao i noćiti u dnevnoj sobi i moja rodica Dajana. Rekao sam joj da ću i ja da zaspanem. Naravno pravio sam se da spavam i ispod oka je posmatrao i maštao… Tada sam se iznenadio, našla je FILM ZA ODRASLE i počela lagano da se mazi. Nakon 15-ak minuta bila je potpuno gola, prosto sam izgubio razum, želio sam da skočim na nju, da je ispunim mojim sjememom, ali se nisam usuđivao, ipak je puna kuća, šta ako… Ali onda je ona ustala spremila se, pogasila sve i izašla, barem sam tada mislio da je ozašla. Ustao sam i počeo sam sebe psovati zašto nisam… kako sam mogao… i tako ta, a onda se upalilo svjetlo. Kada sam se okrenuo ona je i dalje bila tu, nasmijala se i rekla, kako ja klinac od 16 godina nikako nemogu biti pametniji od nje koja je za svojih 28 godina prošla mnogo toga i da je čitavo vrijeme znala da sam budan i da je gledam. Prišla mi je i da ne detaljišem, jedan dio mojih snova mi ispunila, da li će imati JEDAN U TRI vidjeti ću, vrijeme će pokazati, a bitno je da je otpočelo. Nisam joj ništa govorio vezano za moje snove, ali sigurno hoću.
U goste su nam došle tetka i njene dvije kćerke. Mojoj sreći nije bilo U goste su nam došle tetka i njene dvije kćerke. Mojoj sreći nije bilo Reviewed by Atraktiva on 14:06 Rating: 5

Nema komentara:

Entertainment

Pokreće Blogger.