Djevojka mog najboljeg druga je godinama ga varala upravo sa

Djevojka mog najboljeg druga je godinama ga varala upravo sa mnom. Nisam smatrao da griješim, jednostavno mi je lično zadovoljstvo bilo na prvom mjestu i ništa drugo mi nije bilo važno. Nakon više od 4 godine što su se zabavljali ona se udala za mog druga i to zbog toga jer je ostala u drugom stanju. On je sada ponosni otac, suprug, sretan jer je formirao porodicu, UŽIVA U ŽIVOTU, a ne zna da pola grada misli da on nije otac djeteta i da ima rogove kao jelen. Sada kada sam zreliji i pametniji, a ipak je on moj najbolji drug, odlučio sam da mu sve kažem od početka pa da sada i da provjeri očinstvo jer stvarno nije uredu da živi sa nekim ko ga laže i ko mu je poturio dijete, čak mislim da je klinac moj, ima moje uši i rupicu na bradi. Opet ne znam, DNK će pokazati i moj drug će nakon toga vladati situacijom, pa ako odluči da živi sa beštijom, neka, njegov izbor, barem ču sa sebe skinuti grižnju savjesti.
Djevojka mog najboljeg druga je godinama ga varala upravo sa Djevojka mog najboljeg druga je godinama ga varala upravo sa Reviewed by Atraktiva on 14:01 Rating: 5

Nema komentara:

Entertainment

Pokreće Blogger.