Melita Horvat - Priča



Najljepša ljubavna priča svih vremena? Pitam se postoji li tako nešto, a da nije fiktivno. Svima nam je poznata priča o gosp. Darcyu i Elizabeth Benett savršene ljubavi, ali Romeo i Julija, Heatcliff i Catherine, Scarlet i Rhett Butler sve su završile ne baš lijepo, ali bile su strastvene pune života ljubavi vatre kakve se pamte. Nema djevojke koja nije sanjala princa na bijelom konju da iz Pepeljuge se pretvori u kraljevnu ali takve priče rijetko imaju sretan kraj u pravom životu. Sjetimo se lady Diane i Charlesa, vjenčanje iz bajke romantično divno, ali u stvarnosti on je bio dvadesetak godina stariji od nje zaljubljen u svoju prijateljicu iz djetinjstva, a ona se utapala u depresiji i bulimiji. Pronaći princa očito nije pouzdanje da ćeš pronaći i sreću vječnu. Možemo u srcu očekivati Darcyja ali to je san. Bolje se odreći tih sanja i osvrnuti se oko sebe i pronaći partnera čije se potrebe  i želje podudaraju sa tvojima. Prave ljubavi su rijetke ali postoje. Moja majka voljela je pisati pisma pa je objavila oglas u novinama ( tada nije postojao mobitel ni PC) da se želi dopisivati. Uskoro su je zasula pisma od svih strana da nije stigla ni svima odgovoriti. Neki su je osvojili krasopisom, a neki fotografijom ali njezinu pažnju privuklo je pismo iz njenog rodnog grada. Mladić je bio zgodan, sličnih godina kao ona. Ugovorili su sastanak na slijepo na rivi. On će nositi ružu, a ona novine. Srce joj je ludo tuklo, a kada ga je ugledala bio je onakav kakvog ga je i zamišljala. Njihov prvi susret je bio kao bajka. - Tako sam te zamišljao - rekao joj je kad su se poljubili na kraju sastanka i shvatili da su jedno za drugo. Vjenčali su se, dobili djecu i živjeli su sretno (pa barem većinu vremena). Njihova ljubav plamtjela je u srcu svakog dana. Nikad nisu zaboravili da ih je spojilo pismo tako da su si pisali pisma za Valentinovo. U jednom pismu je pisalo naša ljubav nešto je vječno, slovima istkana, poljupcima zapečaćena. To su bile najljepše riječi.
Melita Horvat - Priča Melita Horvat - Priča Reviewed by Atraktiva on 06:00 Rating: 5

2 komentara:

  1. Bok prijatelji, ja sam Naomi Samuel, nova sam ovdje, ne znam kako stvari ovdje funkcioniraju, ali ovdje sam pročitala dobre komentare i dodat ću malo iz svog života jer će mnogima biti od koristi mi ovdje, u potrazi za odgovorima i odnosima za rješavanje problema. Bila sam četiri godine u vezi sa Samulom, on je prekinuo sa mnom, učinila sam sve da ga vratim, ali sve je bilo uzalud, toliko sam ga željela zbog ljubavi koju gajim prema svom mužu, pitala sam ga o svemu sam obećao, ali on je odbio. Objasnila sam problem svog odnosa s kolegicom na poslu i ona mi je predložila da se radije obratim ljubavniku koji bi mi mogao pomoći da napravim ljubavnu čaroliju da vratim muškarca kući, ali ja sam žena koja nikad nije vjerovala u magiju, imala sam nema izbora , probala sam, kontaktirala sam vrača i rekao mi je da nema problema da će sve biti u redu u roku od tri dana, moj bivši će mi se vratiti u roku od tri dana, dr alaba je bacio urok i svaka druga amajlija u njegovom do hrama u moje ime usred noći. Začudo, drugi dan je bilo oko podneva. 16.00 Zvali su me sa nepoznatog broja, nazvao me bivši muž, bila sam toliko iznenađena da sam se javila na telefon, vidjela da je to moj muž, dugo smo razgovarali i sve što je rekao je da mu je žao. . jer je sve bilo krivo, rekao je da želi da mu se vratim da me voli još više. Bila sam tako sretna i otišla sam kod njega, kako smo počeli sretno živjeti zajedno i dan danas. Od tada sam obećao da ću podijeliti svoje dobre vijesti s ljubavnim igrama koje rade savršeno bez ikakvih nuspojava. Imam čvrstu namjeru da netko za koga znam da ima problema u vezi može pomoći takvoj osobi upućujući mu jedinu pravu i moćnu provjeru pravopisa koja mi je pomogla riješiti problem u braku. email:drapata4@gmail.com možete mu poslati email ako vam je potrebna pomoć u vašoj vezi možete ga kontaktirati na WhatsApp i Viber na ovaj broj: +1(425) 477-2744

    OdgovoriIzbriši
  2. Žao mi je što sam ovo stavio na internet, ali nemam drugog izbora nego ispuniti svoje obećanje dr. APATI, moćnom bacaču čarolija koji mi je pomogao vratiti mog bivšeg muža koji je već bio dva tjedna bez pozdrava sa mnom. tako bolno iskustvo za mene jer on je moja prva ljubav i moj život se vrti oko njega, ali kada me je ostavio zbog druge dame, lila sam suze i pokušala sve da ga zaboravim, ali duboko u mom srcu to je bilo tako nemoguće jer sam ga toliko voljela usprkos boli od koje sam patio. Jedne vjerne večeri pročitao sam komentar o dr. APATI, moćnom bacaču čarolija koji može pomoći vratiti bivšeg ljubavnika ili spojiti razoreni dom i više, isprva je bilo kao šala jer nikad nisam vjerovao u magiju. a dr. APATA mi se dokazuje dovodeći svog muža kući nakon dva dana njegove ljubavne čarolije na mom mužu. hvala dr. APATA što si me ponovno učinila kompletnom ženom i vratila izgubljenog ljubavnika, nastavit ću dijeliti ovo kome je možda važno popraviti sve u braku, umjesto da dijelim suze ili prolazim kroz srčani udar, samo ljubazno kontaktirajte dr. APATU NA njegovu kontakt e-adresu ispod (drapata4@gmail.com), samo ga kontaktirajte i vidite što on može učiniti. Također možete nazvati WhatsApp putem njegovog broja +447307347648. Sretno vama koji ste ikada dali ovu probu. Pozdrav! Samo kontaktirajte dr. APATU na njegovu adresu e-pošte za kontakt u nastavku (drapata4@gmail.com), samo ga kontaktirajte i vidite što on može učiniti., Također možete nazvati WhatsApp preko njegovog broja +447307347648, sretno

    OdgovoriIzbriši

Entertainment

Pokreće Blogger.