Uhvatio me pubertet i često ga BACAM U NESVIJET :)… Moja mama i sestra se

Uhvatio me pubertet i često ga BACAM U NESVIJET :)… Moja mama i sestra se ljute i govore kako često dugo zauzimam wc i da im nije jasno šta toliko radim u tom wc-u. Uživam u mirisu ili šta već… Kažem im kako se zanesem na mobitelu tako da zaboravim i gdje sam, a ustvari GA NATEŽEM I NATEŽEM. Pije par dana sam se toliko napalio da sam utrčao u wc-e i počeo sa radnjom, ono ful nadignut, ali sam zaboravio sa zaključam, i baš kada sam se počeo kočiti i tresti nogama na vrata je ušla moja mama koja je čula da stenjem i pomislila da se ne drogiram ili tako šta. Imala je šta i da vidi, više me sigurno neće zapitkivati i dosađivati. HEHE, malo je falilo da je zalijepim u čelenku…
Uhvatio me pubertet i često ga BACAM U NESVIJET :)… Moja mama i sestra se Uhvatio me pubertet i često ga BACAM U NESVIJET :)… Moja mama i sestra se Reviewed by Atraktiva on 14:13 Rating: 5

Nema komentara:

Entertainment

Pokreće Blogger.