Moj vjerenik i moj otac su kolege na poslu, dijele jednu kancelariju

Moj vjerenik i moj otac su kolege na poslu, dijele jednu kancelariju. Rijetko kada idem kod njih jer me nekako stid tate kada smo sve troje zajedno iako moj tata nikada nije ništa loše rekao za mog vjerenika. Čudno, obzirom da očevima ne valja ni jedan momak, moj otac je mog momka naprosto obožavao. Iskreno bila sam ponosna na sebe jer sam znala izabrati i za sebe i za moje roditelje. Juče sam bez ikakve najave otišla kod njih i kada sam ušla vidjea sam mog momka kako sjedi, sam, presretna jer nema tate potrčala sam da ga poljubim prije nego se tata vrati, ali kada sam došla do njega imala sam šta i da vidim. Moj momak svučenih pantalona sjedi, a ispod stola moj tata, to što sam osjetila ne bih voljela da iko, i najveći neprijatelj da osjeti. Cijeli svijet se srušio na moja ramena. Sve sam povezala, zašto je moj momak idealan za mog tatu, a onda kada shvatiš da su i tata i momak to što jesu, poželiš da nestaneš sa ovoga svijeta. Grozno, iako su rekli da ga je moj tata samo pregledao jer mu je dole nešto skočilo. Ne znam da li da kažem mami za sve, mislim da zaslužuje da zna sa kime živi 25 godina i sa kime dijeli krevet.
Moj vjerenik i moj otac su kolege na poslu, dijele jednu kancelariju Moj vjerenik i moj otac su kolege na poslu, dijele jednu kancelariju Reviewed by Atraktiva on 14:18 Rating: 5

Nema komentara:

Entertainment

Pokreće Blogger.