POBAČENA sam od strane moje majke u 6 mesecu 1.500 gr


POBAČENA sam od strane moje majke u 6 mesecu 1.500 gr, preživim, cijeli zivot nevoljena, tučena, iskoristavana. Kako su mi govorili NEUSPJELI ABORTUS. Sada imam svoju djecu. Želim da budu sretna, ALI KAKO??? Živimo od nadnice i kuhije crvenog krsta, kuca (šupa) nam se ruši, cerka hronično bolesna, željni svega. Da stvar bude gora, rat me zadesio,odnio sve koje sam voljela i koji su mi mogli koliko toliko pomoći. Shvatila sam da nema pravde na ovome svijetu ali nemožemo mi tu nista učiniti, jedino što možemo je da čekamo, čekamo naš kraj i vjerujemo u vječni život. Ovozemaljski život nije fer i pomirimo se sa tim.
POBAČENA sam od strane moje majke u 6 mesecu 1.500 gr POBAČENA sam od strane moje majke u 6 mesecu 1.500 gr Reviewed by Atraktiva on 07:20 Rating: 5

Nema komentara:

Entertainment

Pokreće Blogger.