Najljepša ljubavna priča jednog djeda i bake



Najljepša ljubavna priča svih vremena zasigurno je priča moje bake Marije i djeda Stjepana. Priča počinje tridesetih godina prošlog stoljeća. Marija je tada bila siromašna srednjoškolka koja je bijeg od stvarnosti tražila u plivanju na Dravi. Jednog ljetnog dana sunčala se na plaži kada je skupina mladića zastala nedaleko nje. Uskoro je vidjela da je riječ o akrobatima jer su počeli uvježbavati svoju točku. Jedan od njih, tamne kovrčave kose, stalno je pogledavao prema njoj dok je izvodio zvijezde, izvodio sklekove i prekovrtljaje. Ona se sva rumenila jer nikad prije nije privukla nečiju pažnju. Uskoro se mladić okuražio i prišao joj pitavši je da izađu van. Rado je pristala i navečer ju je odveo na Otok ljubavi. Prvi poljubac je pao između Marije i Stjepana. Otada su se stalno viđali iako je Marijina obitelj bila protiv. Oni su željeli imućnog zeta, a ne bijednog cirkusanta, no Marija nije imala oči ni za koga drugoga. Postali su zaručeni. Došao je i Drugi svjetski rat. Stjepan se pridružio vojsci, a Marija je patila kod kuće. Pisma su rijetko dolazila a vijesti s bojišta uvijek su bila puna bolnih podataka o ranjenima i liste nestalih. Jednog dana ugledala je Stjepanovo ime na njemu. Njen cijeli svijet se urušio. Htjela ga je ići tražiti no obitelj nije dala. Mjeseci su tužno prolazili dok se Marija molila za čudo. Padao je snijeg te noći kada je začula kako netko lupa na njena vrata. Gotovo u spavaćici pohitala je da ih otvori. Je li to on?, pitala se i zaista bradatog lica, mršavih obraza ali sjajnih očiju veselo joj se smješio. Bio je živ i zdrav. Bacila mu se u zagrljaj i otada ga nije napuštala. Odrekla se i obitelji i prijatelja i krenula u život s njime ruku pod ruku. Ponekad su cvijetale ruže ponekad nisu ali sjaj koji bi se pojavio svaki puta kada bi im se pogledi sreli nije nikad nestao. Taj sjaj se zvao LJUBAV.

Najljepša ljubavna priča jednog djeda i bake Najljepša ljubavna priča jednog djeda i bake Reviewed by Atraktiva on 06:03 Rating: 5

1 komentar:

  1. Bok prijatelji, ja sam Naomi Samuel, nova sam ovdje, ne znam kako stvari ovdje funkcioniraju, ali ovdje sam pročitala dobre komentare i dodat ću malo iz svog života jer će mnogima biti od koristi mi ovdje, u potrazi za odgovorima i odnosima za rješavanje problema. Bila sam četiri godine u vezi sa Samulom, on je prekinuo sa mnom, učinila sam sve da ga vratim, ali sve je bilo uzalud, toliko sam ga željela zbog ljubavi koju gajim prema svom mužu, pitala sam ga o svemu sam obećao, ali on je odbio. Objasnila sam problem svog odnosa s kolegicom na poslu i ona mi je predložila da se radije obratim ljubavniku koji bi mi mogao pomoći da napravim ljubavnu čaroliju da vratim muškarca kući, ali ja sam žena koja nikad nije vjerovala u magiju, imala sam nema izbora , probala sam, kontaktirala sam vrača i rekao mi je da nema problema da će sve biti u redu u roku od tri dana, moj bivši će mi se vratiti u roku od tri dana, dr alaba je bacio urok i svaka druga amajlija u njegovom do hrama u moje ime usred noći. Začudo, drugi dan je bilo oko podneva. 16.00 Zvali su me sa nepoznatog broja, nazvao me bivši muž, bila sam toliko iznenađena da sam se javila na telefon, vidjela da je to moj muž, dugo smo razgovarali i sve što je rekao je da mu je žao. . jer je sve bilo krivo, rekao je da želi da mu se vratim da me voli još više. Bila sam tako sretna i otišla sam kod njega, kako smo počeli sretno živjeti zajedno i dan danas. Od tada sam obećao da ću podijeliti svoje dobre vijesti s ljubavnim igrama koje rade savršeno bez ikakvih nuspojava. Imam čvrstu namjeru da netko za koga znam da ima problema u vezi može pomoći takvoj osobi upućujući mu jedinu pravu i moćnu provjeru pravopisa koja mi je pomogla riješiti problem u braku. email:drapata4@gmail.com možete mu poslati email ako vam je potrebna pomoć u vašoj vezi možete ga kontaktirati na WhatsApp i Viber na ovaj broj: +1(425) 477-2744

    OdgovoriIzbriši

Entertainment

Pokreće Blogger.