Vjereniku sam iz zezanja slagala da sam ostala u drugom stanju



Vjereniku sam iz zezanja slagala da sam ostala u drugom stanju, da sam trudna, a on je na moje iznenađenje bio presretan, pozvao društvo pili, slavili… Nislam znala kako da mu sapštim da je sve šala, bilo mi ga nekako žao i istu veče dok je on bio mrtav pijan sam pozvala mog bivšeg momka i u susjednoj sobi bez puno priče spustila se na koljena i započela akciju koja će mi sačuvati obraz i poštenje. Samo par sekundi nakon što sam počela DA GA DIŽEM, ON je bio spreman i bio je duboko u meni i kada sam osjetila da će početi da privodi kraju pribila sam se uz njega tako jako i čvrsto da nije bilo nikakve šanse da ne ostanem trudna. Mnogi će reći da ovo nije ok, ali nisam smjela da dozvolim sebi da u očima mog vjerenika, mog budućeg muža budem lažljivica. Cijeli život bi mi bio obilježen tom laži, ovako je sve ok i on može nastaviti uživati i ponosno šeteti gradom. NADAM SE DA ĆE BITI MUŠKO JER MU JE TO VELIKA ŽELJA…
Vjereniku sam iz zezanja slagala da sam ostala u drugom stanju Vjereniku sam iz zezanja slagala da sam ostala u drugom stanju Reviewed by Atraktiva on 05:33 Rating: 5

Nema komentara:

Entertainment

Pokreće Blogger.