SRBI KONTROLIŠU MOZGOVE HRVATA, IMAJU TESLINO ORUŽJE: Najjača teorija zavere u istoriji teorija zavera!

Portal optužuje Srbe da su izgradili sistem zemaljskih odašiljača širom bivše Jugoslavije, kao i da po Teslinim nacrtima planiraju da stvore neprobojni štit, koji bi Srbiju štitio od svih vrsta napada, pa čak i nuklearnog oružja

Hrvatski portal „hazud.hr“ objavio je sumanutu priču kojom pokušava da objasni sve što se dešavalo na Balkanu proteklih decenija



Teorija se svodi na optužbe da Srbi kontrolišu mozgove svih političara u zemljama bivše Jugoslavije, a uz to tvrde i kako je narod iz Srbije uspeo da se dokopa Teslinog oružja.

- Kopiranje „nevidljivih“ moždanih talasa jednog čoveka na mozak drugog čoveka je tehnologija koja se danas naziva „EEG kloniranje“ i već dugo se tajno primenjuje po svetu od strane četničko-sotonskih monstruma iz Srbije, koji su preko KOS-a i Udbe prvo klonirali i „pokorili“ pojedince u Americi, Kini, V. Britaniji, Francuskoj, Rusiji, EU… Danas taj proces nastavljaju na području bivše Jugoslavije, odakle je sve krenulo 1990. godine svesno planiranim i izvedenim ratnim sukobom, a sada, sa željom da potpuno preuzmu vlast pomoću „kloniranih vođa“, žele da uspostave „regionalnu silu – veliku Srbiju“ – piše portal.

Portal optužuje Srbe da su izgradili sistem zemaljskih odašiljača širom bivše Jugoslavije, kao i da po Teslinim nacrtima planiraju da stvore neprobojni štit, koji bi Srbiju štitio od svih vrsta napada, pa čak i nuklearnog oružja.

- Osim uređaja za kontrolu uma, poseduju i naprave za teleportaciju onih željenih elemenata koji unosom u telo i centralni nervni sistem kontrolišu čovekov um, a preko njega i celo njegovo energetsko telo – piše „hazud.hr“. Portal navodi i da ljudi koje je Udba “zaposela” možemo prepoznati analizom laboratorijskih nalaza pošto u krvi imaju manjak gvožđa, vitamina i minerala, a višak olova i masti.

– Srbija uz pomoć EMP naprave nastavlja sa nezavršenim ratnim etničkim čiščenjem, kako na području RH, pogotovo Slavonije, tako i na području BiH – srednje Bosne, Livna, Tomislavgrada – zaključuje se u ovom bizarnom tekstu.
SRBI KONTROLIŠU MOZGOVE HRVATA, IMAJU TESLINO ORUŽJE: Najjača teorija zavere u istoriji teorija zavera! SRBI KONTROLIŠU MOZGOVE HRVATA, IMAJU TESLINO ORUŽJE: Najjača teorija zavere u istoriji teorija zavera! Reviewed by Atraktiva on 05:57 Rating: 5

Broj komentara: 8:

  1. OVO JE SUMANUTOST NE VREDI KOMENTARA

    OdgovoriIzbriši
  2. КОМЕНТАР ЈЕ НЕПОТРЕБАН-SUVIŠAN!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Све оно што су они радили нама, сада их прогања и у сновима и на јави,почиње да их прогања, па сада окривљују нас.Уосталом и последња пресуда Хашког Трибунала то потврђује, само према Муслиманима. Интересантне су књиге,које о томе пишу: 1.-Псуњски:Х Р В А Т И, У СВЕТЛУ ИСТОРИЈСКЕ ИСТИНЕ, 1944. ;Псуњски:У ИМЕ ХРИСТА ;СВЕТИЊЕ У ПЛАМЕНУ ,1944. (Фототипска издања,"НИКОЛА ПАШИЋ",Београд,1994.)2.GLEZ FON HORSTENAU, IZMEĐU HITLERA I PAVELIĆA,(Memoari kontroverznog generala), NOLIT,Beograd,2007.) 3.-Иво Вукчевић,Х Р В А Т И,"НАДЉУДИ" И ГОТСКИ СИНДРОМ, ПЕШИЋ И СИНОВИ,Београд,2014.(Ivo Vukcevich,CROATIA,Ludwig von Gaj and the Croats are Herrenvolk Goths Syndrome Xlibris Corporation,the United States of America)

      Izbriši
  3. Istina je sve sto je receno.Srbi svakodnevno kontrolisu umove hrvata tako sto im svakodnevno ponavljaju da su oni srbi i da su samo pokatoliceni.To je jedina razlika izmedju srba i navodne izmisljene nacije hrvata.Njihov jezik je tako izmisljen...i posto im srbi vec decenijama kontrolisu um tako sto im nonstop to ponavljaju i sa validnim dokazima...hrvati postaju posrbljeni...gube svoj nacionalni identitet...i zele da se sa tim prestane sto pre.Jer nemaju dovoljno jake argumente da opovrgnu teoriju da hrvati nemaju nikakve veze sa srbima.Eto istina je.To je to kontrolisanje umova hrvata.I nastavice sa tim sve dok se njihova prokleta drzava zasnovana na fasistickim i nacistickim temeljima usmerenim protiv srba ne srusi!!!I dok ne priznaju konacno da su srbi pokatoliceni.Isto kao i izmisljena nacija bosnjaka koja je nastala od poturcenih srba!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. A sto se tice stita mi ga imamo...Nas stit su rusi i Putin!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. zdravo prijatelju, zovem se Isabella Ethan, liječnica sam i imam 45 godina. Molimo pročitajte moje pravo životno svjedočanstvo, imam pozitivnu namjeru da će ova informacija pomoći nekome tko pročita ovaj članak, u roku od dva dana obnoviti raskinuti brak i povratiti izgubljenu ljubavnu vezu. Nakon godina veze s Ethanom, prekinuo je sa mnom, učinila sam sve što sam mogla da ga vratim da me voli, ali sve što sam učinila bilo je uzalud, toliko sam ga željela zbog ljubavi koju gajim prema njemu , pitao sam ga sa obećao sam svemu što sam imao, ali je odbio. Objasnio sam problem svojoj kolegici na poslu i ona mi je predložila da se radije obratim ljubavnom čarobnjaku koji bi mi mogao pomoći da mu vratim ljubav, ali ja sam tip osobe koja nikada nije mislila da dio ljubavnih čarolija postoji ili djeluje, ja nisam imao izbor, ali da isprobam, poslao sam e-mail kanalu spellcaster i rekao mi je bez problema da će sve biti u redu prije tri dana, da će se moj bivši vratiti prije tri dana, bacio je komadić ljubavne čarolije u zrak i začudo drugi dan je bio oko 3.00 ujutro. Bivši ljubavnik me nazvao na mobitel, bila sam toliko iznenađena što sam se javila na telefonski poziv i sve što je rekao je da mu je toliko žao zbog svega što se dogodilo da je želio da mu se vratim jer me toliko voli. Bio sam tako sretan i tako smo počeli živjeti sretno zajedno. na ovaj način ga možete kontaktirati ako vam zatreba pomoć možete ga kontaktirati na ovu email adresu:dralaba3000@gmail.com ili ga kontaktirati na whatsapp/viber na ovaj broj: +1(425) 477-2744 ... :) . . :) .. :) .. :) .. :). . :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Moje ime, maya elijah Nakon 12 godina braka, moj muž i ja smo se svađali na ovaj ili onaj način dok me konačno nije napustio i preselio se u Kaliforniju da bude s drugom ženom. Osjećala sam se kao da je moj život gotov i da su moja djeca mislila da nikada više neće vidjeti svog oca. Trudila sam se biti jaka samo prema djeci, ali nisam mogla obuzdati bol koji je mučio moje srce, srce mi je bilo ispunjeno tugom i bolom jer sam zaista bila zaljubljena u svog muža. Razmišljam o njemu svaki dan i noć i uvijek želim da mi se vrati, bila sam jako uznemirena i trebala sam pomoć, pa sam potražila pomoć na internetu i naišla na web stranicu koja sugerira da bi dr. Alaba mogao pomoći svojoj bivšoj bivšoj da se vrati. Stoga sam osjetio da bih trebao pokušati. Kontaktirao sam ga i rekao mi je što da radim. Učinila sam to i onda mi je napravio ljubavnu čaroliju. 48 sati kasnije moj suprug me stvarno nazvao i rekao mi da i njemu jako nedostaju djeca, tako nevjerojatno!! Dakle, vratio se tog dana, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju pogrešku i bol koji je nanio meni i djeci. Naš brak je bio jači nego prije, a sve zahvaljujući dr. alabi. Toliko je moćan i odlučio sam podijeliti svoju priču na internetu da je dr. Alaba bio pravi i moćni čarobnjak. Uvijek ću se moliti da ona živi dugo pomažući svojoj djeci u trenucima potrebe, ako ste ovdje i trebate se vratiti bivšem ili je vaš muž prešao na drugu ženu, prestanite plakati, odmah kontaktirajte ovaj moćni kotačić za pravopis. Ovdje je njegova kontakt adresa e-pošte na: {dralaba3000@gmail.com} ili WhatsApp / viber preko njegovog kontakta ispod +1(425) 477-2744 Hvala dr. alaba.

    OdgovoriIzbriši
  7. Bok prijatelji, ja sam anna kedem, nova sam ovdje, ne znam kako stvari ovdje funkcioniraju, ali ovdje sam pročitala dobre komentare i dodat ću malo iz svog života jer će mnogima biti od koristi mi ovdje, u potrazi za odgovorima i odnosima za rješavanje problema. Bila sam četiri godine u vezi sa Samulom, on je prekinuo sa mnom, učinila sam sve da ga vratim, ali sve je bilo uzalud, toliko sam ga željela zbog ljubavi koju gajim prema svom mužu, pitala sam ga o svemu sam obećao, ali on je odbio. Objasnila sam problem svog odnosa s kolegicom na poslu i ona mi je predložila da se radije obratim ljubavniku koji bi mi mogao pomoći da napravim ljubavnu čaroliju da vratim muškarca kući, ali ja sam žena koja nikad nije vjerovala u magiju, imala sam nema izbora , probala sam, kontaktirala sam čarača i rekao mi je da nema problema da će sve biti u redu u roku od tri dana, bivši će mi se vratiti u roku od tri dana, dr apata je bacila čaroliju i svaka druga amajlija u njegovom do hrama u moje ime usred noći. Začudo, drugi dan je bilo oko podneva. 16.00 Dobila sam telefonski poziv sa nepoznatog broja, nazvao me bivši muž, bila sam toliko iznenađena da sam se javila na telefon, vidjela da je moj muž, imali smo dug razgovor i sve što je rekao je da mu je žao. . jer je sve bilo krivo, rekao je da želi da mu se vratim da me voli još više. Bila sam tako sretna i otišla sam kod njega, kako smo počeli sretno živjeti zajedno i dan danas. Od tada sam obećao da ću podijeliti svoje dobre vijesti s ljubavnim igrama koje rade savršeno bez ikakvih nuspojava. Imam čvrstu namjeru da netko za koga znam da ima problema u vezi može pomoći takvoj osobi tako što ću mu uputiti jedini pravi i moćni alat za provjeru pravopisa koji mi je pomogao riješiti moj problem u braku, e-mail:drapata4@gmail.com možete mu poslati e-mail ako vam treba pomoć u vašoj vezi možete ga kontaktirati na whatsapp i viber na ovaj broj:(+447307347648)

    OdgovoriIzbriši

Entertainment

Pokreće Blogger.