Imala sam nezaštićeni ODNOS sa mojim ljubavniko, trenutak ludosti



Imala sam nezaštićeni ODNOS sa mojim ljubavniko, trenutak ludosti i nepažnje te sam naravno ostala trudna. Obzirom da zbog zdravstvenih problema koje moj muž ima sa njim nisam imala odnos mjesecima i nije bilo šanse da mu slažem i podvalim bebu. Priznala sam mu, onako ženskim, tužnim, naivnim licem da sam trudna i da sam u tom stanju ostala najvjerovatnije zbog toga što sam često bila na javnom kupalištu i da je vjerovatno zbog silnih spematozoida koji “plivaju” u vodi. Tražila sam njegovo dopuštenje da odem na abortus, ali se zbog svga mnogo naljutio na mene i rekao da uopšte nije bitno kako sam ostala trudna, ko ga je napravio i druge gluposti, te da je najvažnije da se rodije zdrava beba koja će da odraste ispunjena roditeljskom ljubavi. Nakon što mi je to rekao, počela sam da plačem, bilo me baš stid zbog toga šta sam uradila. Mnogo je dobar čovjek, uostalom zbog njegove dobrote i jesam sa njim u braku, ali desilo se šta se desilo i zbog njega ću da se potrudim da ga više ne varam, jer stvarno to ne zaslužuje
Imala sam nezaštićeni ODNOS sa mojim ljubavniko, trenutak ludosti Imala sam nezaštićeni ODNOS sa mojim ljubavniko, trenutak ludosti Reviewed by Atraktiva on 06:53 Rating: 5

Nema komentara:

Entertainment

Pokreće Blogger.